93111000 (021) تماس رایگان با وکیل تهران
دادحامی DADHAMI وکیل و مشاوره حقوقی Lawyer & Legal Consultancy

وکیل خانواده

وکیل خانواده آنلاین با بهره مندی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران

پروانه وکالت

پایه یک دادگستری

رضایت موکلان

+420

وکلای شهر

تهران

وکیل خانواده

 

وکیل خانواده به وکیل دادگستری گفته می شود که حرفه و تجربه خود را در حوزه دعاوی خانواده پرداخته باشد و با تخصص در پرونده های خانواده اغلب پرونده های خود را به این دعاوی اختصاص داده باشد.

 

مجموعه وکلای دادحامی با ایجاد واحد دعاوی خانواده و با تخصص گرایی در پرونده های خانواده افتخار این را داشته که با بهره گیری از تیم وکلای مجرب و متخصص پایه یک دادگستری تهران در راستای حل و فصل پرونده های خانواده قدم بردارد.

 

دعاوی و پرونده های خانواده

 

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که دعاوی خانواده شامل چه دعاوی بوده و آیا همه دعاوی مالی و غیر مالی مربوط به خانواده را در بر میگیرد و همچنین وکیل متخصص خانواده به کدام دعاوی می پردازد؟

 

در پاسخ به این سوال به اختصار به تخصص و وکلای بنیان دادحامی که در دعاوی خانواده فعالیت دارند می پردازیم

| وکیل طلاق توافقی | وکیل حضانت فرزند
| وکیل مهریه | وکیل الزام به تمکین
| وکیل طلاق از ناحیه زوجه | وکیل نفقه
| وکیل طلاق از ناحیه زوج | وکیل ملاقات با فرزند
| وکیل اجرت المثل ایام تصرف | وکیل استرداد طلا
| وکیل فسخ نکاح | وکیل ازدواج مجدد

 

در ادامه به برخی از امتیازات وکیل خانواده مجموعه وکلای حرفه ای دادحامی می پردازیم

 
blank

امتیازات وکیل خانواده بنیان دادحامی

تیم وکلای بنیان حقوقی دادحامی چه خدماتی را به شما ارایه می نماید؟

داشتن دو وکیل دادگستری در دعوای تخصصی خانواده

در صورت واگذاری دعاوی خانواده شما به تیم وکلای دادحامی، این اطمینان خاطر را داشته که با پرداخت حق الوکاله یک وکیل می توانید از دانش و خدمات دو وکیل دادگستری بهره مند شوید. از داشتن امتیازات دو وکیل در دعاوی خانواده، می توان به سرعت و استمرار بیشتر در پیگیری امور، توانایی بیشتر در حل امور، استفاده حداکثری از پتانسیل علمی در مقام دفاع و همچنین داشتن موضع قوی تر و بُعد روانی مثبت در دادگاه اشاره نمود.

حق الوکاله اقساطی دعاوی خانواده

همواره افراد برای واگذاری امور خود به وکیل دادگستری تمایل بدین امر داشته که مبلغ و هزینه های مربوط به حق الوکاله را با لمس و مشاهده پیشرفت پرونده پرداخت نمایند مجموعه وکلای حرفه ای دادحامی با اشراف به این موضوع درصدد حل این مشکل برآمده، بدین صورت که پس از بررسی موضوع توسط وکیل خانواده مربوطه و و در صورتی که موضوع شما به قرارداد وکالت ختم شود، ترتیب پرداخت حق الوکاله به طور مرحله ای و اقساطی بوده و این هزینه بنا بر پیشرفت پرونده از شما اخذ خواهد شد.

بهره گیری از وکلای خانم یا آقا در دعاوی خانواده

برخی از افراد با توجه به موضوع دعوای خانواده و از باب راحتی در مطرح نمودن مسائل و امورات خود تمایل بدین امر داشته که موضوع خود را توسط وکیل آقا و یا وکیل خانم پیگیری نمایند. بنیان وکلای دادحامی با در نظر داشتن این موضوع و بهره گیری از وکلای خانم و آقای ماهر و متخصص با دعاوی و پرونده های مربوط به خانواده آماده ارائه خدمات حقوقی همچون مشاوره حقوقی و وکیل دادگستری از تیم وکلای زبده را دارد.

تشکیل واحد تخصصی دعاوی خانواده

داشتن تخصص در موضوعات حقوقی بنا بر گرایش و استمرار در موضوع می تواند نتایج خوبی را در موضوعات رقم بزند، باید اشاره نمود که داشتن تخصص ، مهارت و تجربه در دعاوی خانواده نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. بنیان وکلای حرفه ای دادحامی ملاک گزینش وکیل خانواده دارای پروانه معتبر مشغول در مجموعه خود را بر مبنای تخصص و مهارت در نظر گرفته است. بنابراین پس از اخذ مشاوره حقوقی و واگذار نمودن دعاوی خانواده خود به تیم وکلای دادگستری خانواده دادحامی، بدین امر اطمینان خاطر داشته باشید.

پرسش و پاسخ:

 

وکیل خانواده در چه دعاوی تخصص دارد؟

دعاوی طلاق که شامل طلاق توافقی و طلاق از ناحیه زن یا مرد و دعاوی چون مهریه ، نفقه ، حضانت فرزند ، الزام به تمکین و … از دعاوی در تخصص وکیل خانواده بنیان وکلای دادحامی می باشد.

پرداخت حق الوکاله وکیل خانواده مجموعه دادحامی آیا به صورت اقساطی نیز امکان پذیر است؟

در صورتی پرونده پس از بررسی توسط وکیل خانواده و طبق شرایطی که بدان پرداختیم قابلیت قسط بندی داشته باشد مبلغ آن به صورت اقساطی از شما اخذ می شود.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیاز بدید.

میانگین نمرات 4.8 / 5. تعداد رتبه 185

k

ارسال دیدگاه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

وکیل خانواده انلاین در تهران

ارسال شده در تاریخ : تیر 3, 1401 توسط : تیم تحریریه وکیل دادحامی

وکیل خانواده انلاین در تهران

منوی سایت

درخواست مشاوره

خانه
مشاوره حقوقی
جستجو
مجله حقوقی
تماس با ما
0
سلام 👋 چه کمکی از من ساخته است؟x